Fair

                                             Wat een dag! vroeg opgestaan, samen met mijn lieve vriendin alles in de auto geladen.
En op weg naar Surhuisterveen.
We kregen 2 tafels toegewezen. nou ja tafels? het waren 2 planken op schraagjes , maar goed mooi kleedje er op en klaar was kees.
Het was er een drukte van belang. Ik had gedacht dat het een fair was, maar het was meer een hobbybeurs. 
          
 Mooie sleutels met linten en de tekst "de sleutel tot geluk" 
Samen hebben we de tafels zo goed en kwaad als dit kon een beetje mooi ingericht, met al onze spullen.
 Wij dachten laten de kopers maar komen.
Helaas...... dus niet .Er waren heus wel veel bezoekers, maar dat waren naar ons idee de bejaarden uit het tehuis vlakbij. hahahaha



Mijn vriendin en ik hebben het reuze gezellig gehad we wonen niet bij elkaar in de buurt dus hebben we lekker zitten bijkletsen.


Mijn vriendin heeft lekker zitten haken.

Het eerste begin van het haakwerkje.
wie weet wat het moet worden???















 De mooie kaarten met de tekst.
Live is short
Break the rules
Kiss slowly
Love truly
Laugh uncontrollably
And never regret
ANYTHING
That made you
SMILE              Mooi he ?



De bloem die ik gemaakt heb
Als ik een heel bosje heb zal ik het ook even laten zien.








En? al enig idee wat het wordt??



Mooie hartjes, om op te hangen
Buitenkaarsen.











HET WAS EEN GEZELLIGE DAG 
VOOR MIJ EN MIJN VRIENDIN !!!
We zijn vermoeid, maar  voldaan weer thuisgekomen.
En niets verkocht.

10 reacties:

  1. Wat goed dat je toch een tevreden gevoel aan deze dag over houdt, al is het natuurlijk ook wel leuk om iets te verkopen. Jullie hebben wel tijd gehad om gezellig bij te kletsen en dat is ook heel wat waard.
    Fijne zondag, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat jullie niets verkocht hebben! Jullie hadden toch leuke spulletjes! Nou ja, gelukkig hebben jullie fijn bij kunnen kletsen! En dat is ook heel wat waard!

    Fijne zondag verder! Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke positieve post, ondanks dat je niets verkocht hebt, heb je toch genoten.
    Wie weet gaat het op de volgende fair beter, jullie spullen zijn erg leuk!!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps ik heb een heeel lief berichtje per ongeluk gewist.
    Ik was te snel wilde het publiceren en het ging mis.
    Mocht je je berichtje missen sorry sorry sorry.
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk en dat is de kunst, altijd het mooie uit de dag halen;-)
    Dat hebben jullie zeker gedaan zo te zien en te lezen. Wat creatief zijn jullie beiden, zo leuk te zien.
    Bijzonder mooi jou reactie op het Lelietje der Dalen.

    Fijne avond!!

    Lieve groet,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie witte bloem, het is net een echte.
    Jullie hebben niets verkocht, maar misschien wel
    leuke ideeën opgedaan, groetjes Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer voor jullie dat er niets verkocht is....maar het was gezellig...en daar gaat het om!!!!!
    Fijne avond nog & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh dat is dan best lullig (excusez le mot;)) dat je alleen kijkers hebt en geen kopers. Ik zit te denken wat het breisel moest worden, mijn eerste gedachte was een fopspeen, maar dat zal niet echt werken als het van wol is;)

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach...het was waarschijnlijk ook niet het juiste publiek!
    Toch kan ik me heel goed voorstellen dat je een heel gezellige
    dag hebt gehad,samen met je vriednin.
    Lekker beppen,beetje freubelen....
    Ik weet alleen niet wat het haakwerkje worden moet?
    Laat je het ons nog wel weten!!

    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer dat je niets hebt verkocht, maar jullie hebben
    gelukkig samen een fijne gehad.
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien