GEVONDEN !!! DANKZIJ LIEVE MEDEBLOGGERS
voor diegene een bloemetje 
dankjewel !!!!

4 reacties:

  1. Hoi, wat heb je een leuke blog. Heb je net ontdekt en ga je volgen hoor. Hoop natuurlijk dat je mijn blogje ook eens opzoekt, groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo, mooi bloemetje! Nu wil ik staks natuurlijk wel het eindresultaat zien hé dat begrijp je haha. Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij is het de campanula...maar bij wie je die gehaald hebt:))) Mooi, ik hou van paars/blauwe bloemen.
    Ik ga je volgen, je bent welkom bij mij als je zin hebt.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for your kind visit! Have a great week,Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien