Fleur en Kleur op Woensdag



Vandaag Fleur en Kleur

Eindelijk begonnen aan de mokwarmer.
Het eerste vierkantje is af.
Heb het boek met de beschrijving uit de bieb gehaald, en de katoen gekocht toen we aan het wandelen waren in Oldenzaal.
Het resultaat krijgen jullie ook nog te zien hoor.






Wat een week. en wat een mooi weer, heerlijk
Ik heb dan ook de hele week in de tuin gewerkt.geschoffeld, heeel veel onkruid uit  de tuin gehaald, heel veel mos ook.
En ik moest het natuurlijk voorzichtig doen wat in de grond zit al dat moois wat al voorzichtig probeert om boven de grond te komen.
Tja en dan dacht ik wat zit hier ook alweer.
Ieder jaar is het weer een big surpise wat er boven komt.






Vermoeiende week dus. ik was echt toe aan een heerlijk bad ontspannen badolie, maskertje, kaarsjes aan  muziekje er bij.  pffff.



Gelukkig blijft het nog even mooi weer. Ik wens iedereen veel fleur en kleur en zon

Lieve groet van Christien

14 reacties:

  1. Ben benieuwd hoe je mokwarmer er uit komt te zien, wat een leuk idee! Het is inderdaad nog erg lekker buiten, volgens mij moeten we het er vandaag nog van nemen want het wordt wel wat frisser de komende tijd.

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleurtjes heb je gekozen voor je mokwarmer!
    Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
    Heerlijk weer hoor, bij jullie dat is dubbel genieten!
    Ik denk dat ik volgende week buiten wel de mokwarmer nodig heb!
    Ha,ha het gaat min 11 worden!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi hi een mokwarmer nou ik ben benieuwd naar het eind restultaat.
    heerlijk dat mooie weer. Echt genieten

    Lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja het weertje is echt genieten hè...en wat heb je 't gezellig en fleurig bij jou thuis!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke lentepost, mooi je kleurtjes van je haakwerk en de kan is ook al zo mooi.
    Een ontspannend bad is nooit weg:)))

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleurtjes ... maar wat is een mokwarmer eigenlijk? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke frisse kleurtjes gebruik je voor de mokwarmer. Die kun je de rest van de week al wel nodig hebben, want het wordt weer kouder.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi haakwerkje en wat zit er je er gezellig bij buiten! Heerlijk badderen, het boek heb ik nog liggen, ik kom er maar niet in en leg het steeds weer weg, lukt het jou? Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, ik heb in één van mijn vorige berichten ook een mokkenwarmer gehaakt en ik vond dit best leuk. Met die felle
    kleuren zal de jouwe er zeker en vast leuk uitzien, succes!
    Zonnige lieve groeten Valerie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk een mokwarmer! Heerlijk om met dit weer buiten te zijn, of dat nou werkend in de tuin is, of genietend met een mooi tijdschrift ;)

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, een mokwarmer! Daar kun je lekker buiten zitten!

    Ik ga je volgen hoor! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Viavia kom ik op je blog terecht en vind het hier heel gezellig!
    Ben ook heel benieuwd naar je mokwarmer.

    Ik ga je volgen hoor!

    Lieve groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke frisse kleurtjes voor je mokwarmer....ben benieuwd.

    Heerlijk al die bladen even wegdromen.....geniet ze.

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien