In de gang

 De 2 kannen op de achtergrond had ik een tijdje geleden al gekocht bij een brocanterie in Pieterburen in een allerschattigst kerkje. Ik had er 3 maar mijn hulp heeft er per ongeluk 1 laten vallen.
De arme ziel ze was helemaal van streek.

De 2 lage glazen met dat mooie motief heb ik hier in de buurt op de kop getikt bij  "eem kiekn" een dame die 1 x per maand open is.
Het kleine vaasje in het midden heb ik gewoon bij AH gekocht maar vond het er aardig bij passen.
Op de voorgrond een peper en zoutvaatje gekregen van mijn oma heeeeeeel lang geleden. :)

Ze staan voorlopig even bij mij in de gang op het dressoir.totdat ik besluit dat het weer een ander plekje krijgt































11 reacties:

  1. Mooie kannetjes zijn dat.
    Ook de kleur is prachtig.
    Ik kan me goed indenken,dat je hulp enorm geschrokken is,van die ene kan.

    De glazen spulletjes zijn ook al zo mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie aanwinsten Christien!

    Een fijne avond gewenst! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie spulletjes!
    Mooi dat zachte roze glas, daar heb ik ook veel van!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tinten bij elkaar, leuk neergezet!
    Ach twee staan veel mooier joh, even een pleister op de wond ...
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Christien, en wat kleurt het mooi bijelkaar! Zo mooi ton-sur-ton.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie zalm kleurige spulletjes. Misschien vind je er nog een derde kan bij. Het glas is ook heel mooi.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bellissimi questi bicchieri!Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw,die kleurtje bij elkaar,zo mooi!
    Heerlijke foto's weer....

    Groetjes Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Apart die glazen met dat mooie motiefje! Ziet er mooi uit.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi die kleurtjes bij elkaar, Christien, geeft gelijk zo apart sfeertje met dat zalmrose.

    Fijne dag
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kleurencombinatie!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien