Workshops zijn leuk en het resultaat is altijd mooi, zeker als je er tevreden mee bent.
Nadeel is wel dat je door die workshops altijd iets overhoud, in dit geval een grote glazen schaal die als je er niets mee doet enorm in de weg staat.
Nu was ik in mijn favoriete bloemenwinkel en kreeg daar weer een idee wat ik er mee kon doen.
Een beetje van Birrit  (zo heet de eigenaresse van de bloemenwinkel) en een beetje uit mijn tuin en met heel weinig heb je dan toch weer iets heel moois op tafel staan

Vooral de Helleborus vindt ik erg mooi. In de tuin zie je niet de binnenkant van de bloem omdat ze altijd een beetje naar beneden hangen. 


12 reacties:

  1. Wat een goed idee om de schaal zo weer te gebruiken, het ziet er prachtig uit. In de tuin staan hier ook nog een paar helleborussen in de zelfde kleur, ik ben altijd blij met hun komst in de winter want dat betekent dat de lente er aan zit te komen!

    Fijn paasweekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige schaal, hier kun je zoveel mee doen. Het staat prachtig, dat beetje van Birrit en dat beetje van jou.
    Fijn paasweekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi. Ik kijk ook altijd met bewondering naar zo'n fotocollage. Ik kan op mijn blog maar 1 foto tegelijk zetten.
    Groet,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige collage heb je gemaakt.....de helleborus is ook zo'n dankbaar bloemetje.
    Op deze manier heb je toch een geweldig Paasstuk op je tafel staan....geniet er lekker van.
    Ik wens jou en je familie hele fijne Paasdagen & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig bloemstuk en die kleur van de Helleborus is ook zo mooi. Het is één van mijn favoriete planten.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig stukje heb je in de schaal gezet. De helleborus is prachtig. Ik heb er een in een pot op het balkon staan. Ze hebben ook zulke mooie kleuren.
    Geniet er van!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige collage van een mooie bloem! Ik had vroeger ook een hele grote
    Helleborus in de tuin. Ik ga ze zeker hier ook weer aanplanten.

    Hele fijne paasdagen!

    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi !!!...Hele fijne dagen !! ..geniet !!...liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie collage dit is nu echt
    het lentegevoel.
    Op deze sombere dag is dit een genietpost.
    Voor jou heel mooie paasdagen.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Winkelen in eigen huis noem ik dat. Ik heb er pas ook een post van gemaakt op mijn blog http://rosabears.blogspot.com/
    Vaak heb je nog leuke spullen in huis die op een vergeetplekje zijn geraakt.
    In ieder geval is deze schaal echt genieten zo.
    Groetjes en nog een fijn paasweekend.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh dat ziet er schitterend uit! Meestal belanden zulke dingen in een vergeethoek of kast, maar inderdaad nog goed te gebruiken.
    Mooi!!

    José

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi en je hebt het prachtig weerlegd op de foto.

    Een mooie blog en ik heb mij aangemeld als volger.

    Fijne dag en groetjes,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien