Ik weet het, maar ik ben nou eenmaal een mens van alle seizoenen,
Ik hou van regen en van zon.
vandaag gaan we met de hele familie camperen voor 4 dagen
en natuurlijk willen we ZON maar ik vond dit plaatje op pinterest  (klik )
vond het wel grappig
 met al die regen die maar niet stopt.
voor de kleur en Fleur heb ik nog een extra foto


Hier wordt een mens dan weer heel vrolijk van.

Ik wens iedereen een fijn hemelvaart weekend, geniet wat voor weer het ook wordt, het regent nooit de hele dag.

18 reacties:

  1. hele fijne weekend,en ik ben ook zo voor de zon en voor regen,alles heeft zijn charme's groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi christien, jij bent dus iemand net als ik die zn humeur niet van het weer af laat hangen. Heerlijk toch?
    Wat en leuke kaart zeg met die tekst, toch wens ik jou wel een lekker
    Zonnetje toe de komende dagen.
    Geniet van je daagjes weg, groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou toch echt veel meer van zon dan van regen hoor, helemaal nu ik niet veel kan is het balen dat het buiten zo nat is! Ik wens je een heerlijk en zonnig lang weekend toe!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou ook van alle soorten weer en heb dus geen last van een "weerhumeur". Jij vast ook niet.
    Ik wens je fijne kampeer dagen.
    Geniet ervan.
    Groetjes,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet allemaal van de minitrip.
    Na regen komt altijd zonneschijn en met een
    goed humeur, kan de sfeer niet stuk!

    Lieve groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor het kamperen vind ik de zon toch favoriet.
    Op de campings is het top drukte deze dagen
    Zon, regen of wind mag de pret niet drukken geniet er van en veel plezier

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal goed Christien, het regent nooit de hele dag en het is iedere dag een feestje alleen moet je zelf de slingers ophangen.

    Geniet van je lange weekend
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je moet je ook niet weerhouden van leuke dingen als het weer wisselvallig is. Dat zou jammer zijn. Een zonnetje is wel aangenaam, maar als het maar droog is. Anders verwacht ik een dansende Christien in de regen!
    Ik wens jullie met elkaar hele fijne dagen toe.

    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het weer maakt niet zo veel uit...Als ons humeur maar zonnig is...!!!
    Ik wens je een heel fijn kampeer weekend, samen met de hele familie...en als dat toch niet leuk is...nou vast wel! Geniet er maar fijn van met elkaar!

    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt helemaal gelijk,het regent nooit de hele dag.
    Pik ieder zonnestraaltje maar fijn mee dit lange weekend,Cristien.

    Hele fijne dagen toegewenst
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Plezier maken kun je alleen zelf doen, weer of geen weer. Maar stiekem mag ik toch wel zeggen dat ik het heerlijk zou vinden waneer we weer eens in de tuin een lekker kopje koffie kunnen gaan drinken (zonder jas aan).
    Heerlijke dagen toegewenst
    Lieve groetjes
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo gedaan met deze tegenstellingen... we hopen maar op heel veel zonneschijn tussen de buitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk om er een paar dagen tussen uit te zijn; geniet ervan!

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou als jij in een tent gaat, hoop ik toch wel op een heerlijk zonnetje! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geniet van je weekend!! Alle weer is mooi, zolang je er zelf maar iets van maakt ;)

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat je zegt ... Gezellig maken we het wel! Wat een leuke foto's heb je uitgezocht. Geniet van de dagen ...lieve groet diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben jij ook zo gek op Pinterest? Geweldige activiteit om je tijd in te steken, je ziet het een na het ander wat inspireert of je blij maakt!
    Tot nu toe heb je mooi weer!

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. You have so lovely blogg <3
    I hope you will have time to visit mine some day :)
    Greetings and hugs from Finland!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien