S'morgens vroeg opgestaan, alles ingepakt en samen met mijn vriendin, man en volgeladen kar.
op weg naar de standplaats in Niebert.
Om 10:00 uur hadden we alles klaar nog even een leuke tekst op het bord, koffie erbij
en laat iedereen maar komen.



 Gelukkig konden we steeds in de tent schuilen als het regende.
Scheen de zon dan genoten we natuurlijk !
 Een mandje vol sleutels met linten en tekst.
 Een mooie doos met de tekst "stop missing everything"


 Mijn vriendin is heel creatief en heeft veel leuke dingen gemaakt.

Mand gevuld met harten.

Het was een koude, maar heerlijke dag, weer gezellig bij gekletst.
En aardig wat verdiend.
Moe en tevreden weer naar huis.
Bedankt lieve vriendin voor  deze gezellige dag!!!

8 reacties:

  1. Ziet er heel leuk uit!! Vind dat luik met hartje eruit erg leuk.
    Leuk dat je goed verkocht hebt, is altijd leuk om te merken dat anderen je spulletjes ook leuk vinden.
    Ik heb pas open huis gehad dus weet hoe leuk en gelijk spannend zo iets is.:).
    Veel succes verder, groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat jullie samen een leuke dag hadden.
    Die harten in de mand vind ik zeer mooi gemaakt!
    Jullie stand zag er trouwens best gezellig uit!

    Nog een fijne avond,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad.
    Wat blijven harten toch altijd leuk!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit klinkt bijzonder geslaagd!! Ook leuk dat je wat omzet hebt gemaakt, ik heb wel eens op een fair gestaan met veel complimenten en weinig kopers. Dat eerste was erg leuk, maar ja...dat tweede...dat had wel iets meer gemogen hihi. Maar gezellig is het altijd, dus dat maakt veel goed!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik je zo lees,is het dus een geslaagde missie geweest.
    Je laat in ieder geval mooie spulletjes zien.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn zo'n geslaagde dag...het is altijd maar weer afwachten hé!
    Maar als je gezellig samen met je vriendin bent, lekker kletsend aan de koffie/broodje etc. ondertussen mensjes kijken...en ook nog leuk verkoopt...nou dan heb je zeker een "Goeie" dag gehad!!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het een geslaagde dag was! Gezellig hoor. Ik heb hier in Noorwegen ook wel
    diverse keren een tafeltje gehad (meer is het niet). Heb nooit wat verkocht.
    Dus altijd heel fijn als het wel lukt!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat jullie een geslaagde dag hadden en nog redelijk weer en wat zie ik leuke spulletjes allemaal...........fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien