AWARD

Wat een ontzettend leuk bericht van Pietrik van de blog  (klik op) blomke en wenje
Ze heeft me genomineerd voor een AWARD !!!

Dankje wel Pietrik !!!!



wat is je favoriete dier? niet speciaal een dier

Wat is je favoriete getal? 5 omdat we als gezin met z'n 5en zijn.

Wat is je favo non-alcoholisch drankje? kraanwater en ginger ale

Facebook of Twitter? Twitter

Wat is je passie? BLOGGEN,  Wandelen Maar ook heel veel dingen uitproberen zoals Vliegles (was geweldig)
Vrachtwagenles (Waauw) Zweefvliegen (Zou ik doen maar het was slecht weer)
Duiken, kortom te veel om op te noemen

Krijgen of geven?  Geven

Wat is je favo patroon?  Bloemetjes


Wat is je favo dag van de week? Maandag lekker begin van alles

Wat is je favo bloem? fluitenkruid het begin aan van de zomer



Wat is je favo land? Ik heb geen favoriet land, Ik vindt Italie erg mooi, maar ook Frankrijk, Tjechie,
En natuurlijk Nederland
En mijn wens is om nog eens samen met mijn man met een camper door Amerika te trekken.
En ik zou ook graag nog eens naar Noorwegen willen.
en  zuid engeland en .................................. :)

IK GA VAKANTIE VIEREN !!!! over 3 weken ben ik terug we gaan Slowakije verkennen


alle nieuwe volgers van harte welkom

Lieve groet van Christien

Ik geef een AWARD aan Angelika van de blog Ontdekking van Groningen
Zij kan wel wat nieuwe volgers gebruiken en heeft een erg leuke blog !!!!

9 reacties:

  1. Wat leuk dat je zo'n Award hebt gekregen!
    En we weten gelijk iets meer van je...ha,ha.

    Ik wens je een hele fijne vakantie in Slowakije, geniet er maar...met elkaar...heerlijk van!!!

    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte met je award!
    En een hele fijne zonnige vakantie!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb gisteren ook twee Sunshine Awards gekregen, het is altijd fijn als je deze krijgt.
    Alvast proficiat met je award, koester hem maar.
    Nog een fijne dag, liefs Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wens je een stralende vakantie!! Geniet er van:)

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en lief van je Christien! Heel erg bedankt voor de Award.
    Een heerlijke vakantie toegewenst in Slowakije!

    Lieve groet,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Christien!
    Stoere meid ben je, dat zweefvliegen komt ook nog wel.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat met je Award.
    Je hebt het verdiend.
    En een hele fijne vakantie toegewenst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien