Schaap

Deze week zag ik het vakantieboek van de Flow liggen, en omdat we volgende week op vakantie gaan dacht ik lijkt me leuk om mee te nemen.
Nu ben ik nogal nieuwschierig van aard, en dacht ik blader er even door heen.
Achterin zat een poster en daarop stond 

ALS HET NIET GAAT ZOALS HET KOMT
DAN MOET HET MAAR KOMEN ZOALS HET GAAT.

En dat is precies zoals het hier de afgelopen week gegaan is.

Nu zullen jullie wel denken wat heeft dat te maken met dat schaap?
NIETS !!!
hij staat bij ons in de voortuin de steen hebben we gekregen van vrienden
het plaatje staal komt van de school van onze dochter.
en een collega van mijn man heeft er dit schapenhoofd van gemaakt
en mijn man heeft het er op geplakt.
En ik wilde dit graag met jullie delen.

Van mijn kant zal het verder wat rustig zijn.
Vrijdag gaan we als het weer meezit  ZWEEFVLIEGEN!!!!!
Zaterdag hebben we een vrienden reünie en gaan we met z'n allen een dagje op de fiets Amsterdam in
Zondag even niets en maandag weg.
Onze zoon heeft dan 3 weken het huis voor hem alleen.

Ik wens iedereen een fijne tijd .
Lieve groet van Christien 


12 reacties:

  1. Waar je vakantiebestemming ook mag zijn, geniet ervan, want voor dat je het beseft ben je weer thuis. Nog een fijne week, liefs Valerie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is een mooi kunststukje geworden.
    Ja, soms gaat het anders dan je wilt. Als het maar gaat.
    Ik wens je fijne komende dagen en een hele fijne vakantie!
    Geniet er van!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een apart...maar bovenal, een kunstwerk met een (leuk herinnerings) verhaal!!
    Hopelijk is het vrijdag goed zweef vlieg weer...zaterdag een hele gezellige fietsdag in Amsterdam, (indien jullie met een gids gaan...kijk uit dat je niemand kwijt raakt op de wallen...ha,ha!)...en maandag op vakantie, waar je ook heen mag gaan, veel plezier, en "Geniet er maar heerlijk van"
    En hoe dan ook...ontspannen, en laat het gewoon maar komen, zoals het gaat!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat maar komen dan zie je wel hoe het gaat, je gaat gewoon heerlijk genieten.
      Je schaap vind ik heel bijzonder, een uniek exemplaar, dat kan niet anders.
      Mooi om te zien en zo leuk dat dit gewoon in je tuin staat/ligt.

      Fijne weken,

      ♥Eefie

      Verwijderen
  4. Wat is ie leuk!!! Daar heb je vast veel bekijks mee!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat mooi gemaakt.
    Je moet er maar op komen.
    Je ziet inderdaad meteen dat het een schaap is.

    Hele fijne vakantie toegewenst.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drie weken op vakantie, dat is een heerlijk vooruitzicht! Ik wens je heel veel plezier, geniet er maar lekker van! Het schaap wordt vast goed door je zoon verzorgd!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan wens ik je alvast een mooi weekend en een hele mooie genietvakantie Christien,

    En die uitdrukking die is zo waar, net zoiets als het is zoals het is.

    Geniet meis
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne vakantie hoor!
    Je schaap vind ik helemaal te gek!


    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je schaap geweldig.
    En ik wil je een heel fijn weekend toe wensen.
    liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey Christien!

    Check je mijn blog even? (surprise!)

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het lukt mij niet om een reactie bij je nieuwste post achter te laten, dus nu maar kijken of het hier wel werkt!

    Gefeliciteerd met je welverdiende award en een hele fijne vakantie!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien