Fleur en Kleur op woensdag

Het is even stil geweest, komt omdat ik het erg druk had.
Momenteel zijn wij niet thuis maar op een oppas adres.Behalve genieten hoeven we niet veel te doen.
Alleen op het huis en de honden passen.
eerst dus maar even de tuin.
Die is niet zo maar groot maar heel erg groot er door heen wandelen over de paden betekent  als ik gewoon met de honden loop dat ik wel een half uurtje onderweg ben.
als ik zonder honden ga en ik geniet van alles dan ben ik zo anderhalf uur verder.
 Er staat kunst, bankjes, vijvers, borders een klein stukje bos. Er is een nestje met haasjes die ik maar niet op de foto krijg. er zitten 2 zwarte reigers, heel bijzonder, ik heb een nestje roodborstjes ontdekt, er zit een sperwer een buizerd. Het is een heel bijzonder plekje om op te passen.
kijk en geniet van het eerste deel.

Voor nog meer Kleur en Fleur









15 reacties:

  1. oh daar kun je toch paar weekjes verblijven,prachtig mooi,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is te hopen dat je deze prachtige tuin niet met de hand hoeft te sproeien bij mooi weer ;)! Een prachtig oppasadresje, vandaag kun je weer heerlijk van de tuin genieten!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie grote romantische tuin om eventjes van te genieten ...
    of een spelletje verstoppertje spelen.
    Nog een zonnige dag, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt genieten!! Wat een prachtige stek!
    En wat super dat je daar mag oppassen!
    Niet verkeerd hoor!!
    Wat een dromen van Hortensia's!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig oppasadres! Das nog eens genieten met zo'n tuin, het lijkt wel een park!
    Fijne dag en groetjes van nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ik je beschrijving lees en je foto's zie,
    is dat inderdaad een heel mooie plek,om op te passen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's heb je bij je post geplaatst...lijkt me helemaal niet vervelend, om daar op te passen.

    Fijne avond.

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er daar prachtig uit, mooie natuur!!

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij is dat een bijzonder plekje!
    Je foto's zijn prachtig en wat een enorme struik hortensia!
    Vandaag was het heerlijk weer om in de tuin te zijn!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een aardig tuintje en zeker niet vervelend om op de hondjes te passen.

    Ik ben benieuwd naar de andere foto's, deze zijn al super om naar te kijken.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou dat is zeker geen straf, om daar op te mogen passen...dat is geen tuin, maar een heel (mooi) park!
    Heerlijk om daar te mogen/kunnen wandelen, leuk met de honden, maar ook zeker fijn, en mooi, om er een rustige, relaxte wandeling in te maken.
    Ik vraag me af...bij zo'n tuin zal vast ook wel een heeeel groot huis horen...of niet?
    Daar kan je dan e.v.t. ook samen wel gezellig verstoppertje spelen...mits je het ook niet zelf allemaal moet stofzuigen etc. want dan heb je 'daar' geen tijd voor natuurlijk...ha,ha!
    Geniet er maar fijn van, om op zo'n mooie stek te mogen passen, hoor!

    Een fijn weekend, en groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi van kleur deze fleur!
    Groet, Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's Christien en de kleuren van de Hortensia zijn zo mooi.....
    Wat leuk die beschrijving voor de sfeerlichtjes, die heb ik direct opgeslagen...dank je....ook de dromenvanger is erg leuk geworden....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien