Voorbij de zonnebloemen


Weer terug van vakantie, 3 heerlijke weken doorgebracht in Tjechie en Slowakije.
Wat een prachtige landen wat een rust en wat een heerlijke temperatuur.
We hebben een aantal campings aangedaan en iedere dag zoveel ik kon heb ik al jullie berichtjes gelezen, vanaf mijn Ipadje.
Jullie foto's en verhalen waren heerlijke lectuur.
Niets gemist dus.
Maar heb nergens op gereageerd, daar was het vakantie voor.
Nu terug in Nederland back to work helaas en de temperatuur valt ook tegen.
Komende week ga ik mijn vakantie nog eens herbeleven door naar de foto's te kijken en mijn reisverslag te lezen.
En als jullie het leuk vinden geniet mee!!
De tekst?? Voorbij de zonnebloemen? die waren in Slowakije hele velden vol, heel veel.

9 reacties:

  1. Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad, en ook zo 'geboft' hebben met heet mooie weer!
    En die velden met zonnebloemen...nou daar moet je toch wel een zomers, blij gevoel van krijgen!
    Heel veel sterkte dan maar voor de komende week...wat het weer hier in ons eigen Landje betreft...ha,ha!

    Groetjes en nog een fijne avond verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis, Christien! Fijn dat je zoveel hebt genoten. Lekker uitgerust, plezier gehad. Ik hoop dat je nog wat laat zien.
    Die zonnebloemvelden zijn geweldig.
    En nu nog even lekker nagenieten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me voorstellen dat je prachtige foto's hebt
    van je vakantie. Het veld met zonnebloemen is er eentje van ....
    Welkom thuis en nog een gezellige avond,
    groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn,dat je het zo naar je zin hebt gehad tijdens je vakantie.
    En helaas vliegt het voorbij.
    Wat een schitterende foto van al de zonnebloemen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik miste je al, had even niet door dat je weg was, maar je was gewoon lekker op vakantie, heerlijk joh, en dan valt het altijd weer even tegen om de draad op te pakken. Ik kijk uit naar je foto's van de vakantie,

    Sterkte Christien met het oppakken van de dagelijkse beslommeringen.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom thuis....heerlijk zo 3 weken in het buitenland....en helemaal met zon....hier is het hollen & stil staan met het weer....maar we moeten het ermee doen.
    Ben benieuwd naar je foto's.....vind dat altijd erg leuk om te zien.
    Alvast een fijne nieuwe week & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het valt hier nu wel even tegen met het weer, dus je kunt maar beter wegdromen bij je vakantiefoto's. Deze is al prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat krijg je een heerlijk zomer gevoel bij je foto!
    Jammer genoeg wil de zomer hier ook niet echt doorzetten.
    Zo heb je drie dagen wel aardig weer en zo komt de regen weer
    met bakken naar beneden!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toen ik je mooie foto zag, dat ik aan Hongarije waar ik een paar jaar geleden op vakantie was.
    Net zoals op je foto prachtige velden vol met zonnebloemen, niet zo gek want het is dezelfde richting op.

    Met het weer wil het niet echt vlotten, maar we blijven hopen op het zonnetje.

    Fijne avond!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien