vrijdag de dertiende

Normaal gesproken geloof ik er niet zo in.
Maar vandaag.
Te laat op gestaan vanmorgen, de wekker niet gehoord.
De vuilniswagen gemist, gisteravond dacht ik dat kan morgen ook wel.
Wil ik een bammetjes uit de diepvries halen, alles op (tja er wonen hier meer mensen in huis die ook moeten eten)
Dan maar de PC aan STUK !!!!!!!!!!!!!! NEEEEEEEE.
Hij had al problemen maar nu doet ie echt helemaal niets meer.
Zit dus nu achter mijn werk laptopje, geen foto's dus vandaag,  alleen maar pech :(

Ik wens iedereen veel geluk vandaag want bij mij wil het niet zo lukken.

Fijn weekend allemaal

Lieve groet van Christien

9 reacties:

  1. Oh wat een pech heb jij vandaag zeg!
    Maar geloof mij...dat kan op 'any day' gebeuren hoor!
    Soms zit het mee, en soms zit het tegen...en helaas zit het jou vandaag...behoorlijk even tegen!
    En je PC had het anders misschien morgen dan wel begeven, moet je maar denken...maar nee het is niet leuk natuurlijk!
    Dus ik zou vandaag, maar gewoon verder binnen blijven...ha,ha! (grapje hoor)

    Maak er toch maar een fijn, gezellig weekend van!
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is niet leuk. Hopelijk blijft het hierbij, want jij hebt je portie pech wel gehad voor vandaag.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Christien toch!
    Geloof dat je beter in je bed had kunnen blijven!
    Nou ja dat helpt ook niet echt!
    Ik zal wat geluk jou kant op sturen!!

    Fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Christien,
    Je zou bijna denken dat het echt zo is...
    Meid, wat een pech! Ik hoop dat je computerprobleem snel weer oplost.
    Ik heb er geen last van. Zit hier heerlijk achter mijn laptop met een gezellig lampje aan.
    Voor de rest van de dag wens ik je toch nog een beetje geluk!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeft niks met de dertiende te maken hoor Christien, er zijn soms van die dagen, gewoon lekker met een stapel tijdschriften, grote kop thee en reep chocola op de bank kruipen en niet meer verroeren.
    Succes en lieve groet,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog 9 uurtjes, dan is deze dag voorbij.

    Gewoon even doen wat Angelika schrijft, dan gaat het helemaal goed komen hoor!

    Fijn weekend!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg toevallig,Christien.
    Op vrijdag de dertiende.
    Zou het dan toch waar zijn ?

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh jee......de 13e......echt!
    Goed dat je me waarschuwt....duik ik nu gelijk onder tot morgen vroeg ;)
    THankx voor de tip.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier was het mijn man die van de ene in de andere "ellende" terecht kwam.
    Ik ben ook absoluut niet bijgelovig, maar je zou er haast intrappen in die vrijdag de 13e. Positief blijven en het jinxen;)

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien