De luie tuinman

Zondag zijn we weer thuis gekomen.
Zaterdag was ik alleen want mijn mannetje ging vissen,
Ik was al eens in de buurt van ons oppas adres wezen fietsen en ik had het al van horen zeggen.

DE LUIE TUINMAN 

daar moest ik toch echt eens naar toe.
Dus op de fiets naar de tuinen van de luien tuinman.
Fiets geparkeerd en eerst maar eens rondneuzen in de bijbehorende winkel.


Heerlijk zitjes
Ik had het al gauw gezien.
ik zag een prachtig beeldje
(ik was al een hele tijd op zoek naar een trol of iets dergelijks voor in mijn tuin.)
Ik zag deze en was meteen verkocht.

Hij is ongeveer 20 cm hoog.
Ik ben dus weer teruggefietst en heb de auto gehaald.
Daarna heb ik de tuin bezichtigd.
en ja het was de moeite waard.
ik heb zo een paar uur door de tuin gedwaald dit was echt genieten. kijk maar mee.




















 Een recht laantje met ronde vormen


 Het zoemde hier dat het een lieve lust was, een drukte van belang, ik moest er dwars door heen lopen.
 Dit was een aai pad
 De moestuin





 Wat een prachtige kleurcombinatie.




 De geur van deze kamperfoeli was gewoon overweldigend.










 De witte tuin
Mooi he? 

10 reacties:

  1. Mooi is niet helemaal het goede woord denk ik. Ik vind het prachtig. Waar is dit?
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Luie Tuinman
      Gijsselterweg 29
      7963PG Ruinen Drenthe

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige tuin, je geraakt er niet op uitgekeken, dat bewijzen je foto's.
    Een mooi beeld dat je gekocht hebt.
    Ben benieuwd waar dat zijn plaatsje zal krijgen.
    Nog een gezellige avond,

    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de foto genomen in mijn tuin, het beeldje staat al op zijn plek.

      Verwijderen
  3. Je bent flink bezig geweest met de camera, maar deze prachtige tuin leende zich daar ook uitstekend voor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige serie!
    Groet, Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De tuinman mag lui zijn, hij heeft wel een prachtige tuin! Heerlijk om doorheen te wandelen.
    En ik neem aan dat de trol inmiddels een plekje in je tuin heeft gezegd.
    Geniet nog van de mooie week!

    LIeve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is nog eens een tuin,zeg.
    Nou,de naam Luie Tuinman klopt niet echt,
    als ik dit zo bekijk.
    Leuk beeldje trouwens.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk toch, als je (zo te zien) zo'n grote, en mooie tuin hebt, dat je 'echt' geen luie tuinman, kan zijn...daar is altijd wel wat te te schoffelen, snoeien, etc.
    En ik geloof zeker, dat het de moeite waard was, om daar een paar uur te vertoeven...en je hebt er prachtige mooie foto's (ook voor ons) van gemaakt!
    Je beeldje is heel grappig...maar in mijn optiek...is het gewoon een klein aapje met z'n vingertje in z'n neus...ha,ha!

    Zonnige groetjes, Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeej mooie foto's! Genieten zo'n tuin. En wat een gaaf beeld heb je gekocht, helemaal geweldig!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien