Aan de wand

Ik weet heus wel dat je ze niet aan de muur moet hangen, en dat ze om op te zitten zijn.
maar ik heb genoeg stoelen om op te zitten, en deze komen uit het huis van mijn schoonmoeder.
(die niet meer leeft)
en ik vond het zonde om ze weg te doen ik heb er nog 3 waarvan er 2 op de logeerkamer staan en 1 moet opnieuw gemat worden.
 Aan de linkerstoel hangen 2 bloesjes die van mijn man en zijn tweelingbroer zijn geweest.
Toen mijn man geboren werd wist mijn schoonmoeder niet dat ze 2 baby's zou krijgen.
Na de eerste baby riep de dokter dan ook Oh daar komt er nog eentje
Ver van huis in Indonesie, en dan 2 baby's niet genoeg babykleertjes.
Dus werd er in het thuisland flink gebreid en het resultaat ligt op de stoeltjes.
2 piepkleine truitjes voor 2 piepkleine babytjes.
En dan die kleine bloesjes met de details ik vind het geweldig mooi. dat zie je tegenwoordig niet meer.
Onderaan de stoel hangt nog een bloesje daarover morgen meer.





7 reacties:

  1. Go dat is weer eens wat anders dan de stoelen gewoon op de grond staat best leuk hoor. En dat kleine baby goed altijd leuk he.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig....dit staat super leuk! En wat lief die kleine bloesjes.......om te koesteren...
    Je hebt zo een dierbaar hoekje gemaakt, zo met die kleine stoeltjes in de lucht....
    Heel lief

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk om deze stoelen aan de wand te hangen! Het verhaal achter deze kleine kleertjes is ook bijzonder, het zal een zware tijd voor je oma zijn geweest toen er ineens twee kleintjes tevoorschijn kwamen! Ik vind de kleur op de wand ook mooi!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om dat zo op te lossen. En wat een leuk verhaal over de geboorte je man. En dat je nog de hele kleine kleertjes hebt.
    Zelf heb ik nog wat jurkjes, maar toen was ik al wel een kleuter.
    Ik ben benieuwd wat je nog verteld over het bloesje.
    Een mooie avond verder.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappig,hoe de stoeltjes daar hangen.
    En wat een lieve babykleertjes.
    Als je de foto's vergroot,zie je hoe precies
    ze gemaakt zijn.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee...en staat ook echt heel stoer zo aan de muur...en met die oude kleine bloesjes van je man, en tweelingbroer eraan/op...helemaal leuk!

    Groetjes, Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk en handig idee!
    Fijn weekend,
    groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien