Erfenis

Ik had een tante in Amerika wonen.
Ze is al een aantal jaren geleden overleden, maar in de tijd dat ze nog leefde
stuurde ze naar ons gezin 2 keer per jaar een pakje.
Altijd een surprise wat er in zou zitten.
meestal was het niet zo veel  maar soms zat daar toch wel iets bijzonders tussen.
zo ook dit bloesje hoe ze er aan kwam weet ik niet dat vertelde ze nooit
Het bloesje is naar mijn idee best wel oud
bijna te teer om aan te pakken
er vallen ook gaatjes in en ik heb geen idee hoe ik dit kan tegen gaan.
het hangt dus gewoon zoals jullie in mijn vorige post hebben kunnen zien
onder aan  een stoeltje, aan de muur.

Ik wens iedereen een fijn en zonnig weekend.
groetjes Christien






10 reacties:

  1. Een blouse met een bijzonder verhaal! Iets om zuinig op te zijn!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om altijd pakjes van een verre tante te krijgen.
    Dit is een heel mooi bloesje.
    Ik ben bang dat als er gaatjes invallen dat de stof zo oud is dat het gewoon gaar is.
    Dus niet te veel aan doen.
    Maar geniet er wel van!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige mooie oude blouse...heel zuinig op zijn hoor!
    En zo aan de stoeltjes, en samen met de baby hemdjes...voor jullie beiden mooie herinneringen...om steeds naar te kijken, en te koesteren!!!
    Hopelijk heeft iemand de gouden tip voor de gaatjes in de mooie bluse...ik weet het helaas ook niet!!

    Een gezellig weekend verder hoor!
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie herinnering aan je tante, ik las je vorige post en zag de stoeltjes in combi met de mooie hemdjes...een heel mooi geheel hoor.
    De blouse is wel heel bijzonder, mooi gemaakt en door het verhaal helemaal.

    Fijn weekend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig bloesje is dat zeg!!
    En heel teer zo te zien....
    Een tip heb ik niet jammer genoeg.
    Ik hoop dat het bloesje nog een poos meegaat!!

    Groetjes en nog een fijn weekend
    Petra,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een heel mooi lief bloesje.
    Als het kon praten,zou ze heel veel te vertellen hebben,denk ik.

    Nog een fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige bloese die je moet koesteren.
    Ze is zo fijn met prachtige kant en nog mooi wit.
    Nog een fijne zondag, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi bloesje!
    Zo worden ze niet meer gemaakt!


    Fijne zondag verder!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, zou ook mooi staan op een oude paspop. Staat ook nog op mijn verlanglijstje. Groetjes en fijne week, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stof met een verhaal!
    Wat een lief bloesje, ik zou het eens navragen bij een "duurdere" soort van stoffenzaak ... misschien weten die hoe je het het beste kunt bewaren. Zelf heb ik geen flauw idee.
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien