Het Pieterpad

 We zijn een aantal jaren geleden begonnen met het  Pieterpad.
Inmiddels zijn er al nieuwe rugtassen gekomen nieuwe schoenen aangeschaft.
We gaan niet meer met het openbaar vervoer maar  met de auto.
We lopen niet meer 1 dag maar 2 dagen.
En als we arriveren op de St. Pietersberg dan weten we al dat we een andere
Lange Afstands Wandeling gaan lopen.

Laatst vond ik dit gedichtje.

VRAAG
Ga je mee een luchtje scheppen
een windje snuiven
een waaitje wuiven?

Ga je mee een neusje halen
een hartje luchten
een potje zuchten?
Ga je mee
een lachje proesten een geeuwtje gapen
een snurkje slapen?

En onderstaande tekst
vond ik de laatste keer tijdens onze wandeling.



Lieve Pieterpad vriendinnen
wat wordt ik altijd blij van onze wandelingen
Dankjewel.!!




Hoeveel kilometer zullen we nog wandelen??
 Heerlijk snoepgoed onderweg.
 We lopen over verharde wegen.
 Over smalle bospaadjes.
 We zien heel veel moois

 We smullen zelf ook.

 We belanden op prachtige terrasjes.
 Hoever moeten we nog??
We we belanden altijd op schitterende overnachtingsplekjes.

10 reacties:

  1. Al pak ik persoonlijk liever de fiets, toch kom je al wandelend op nog veel mooiere plekjes denk ik! Leuk dat jullie hier samen zoveel plezier aan beleven!

    Een fijne zondag nog en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie plekjes kom je tegen zeg.
    Je gedicht vind ik mooi en de spreuk ook hoor.
    Lekker genieten op paden, in lanen, heuvel op, heuvel af...
    Heerlijke wandelingen zoals ik hier lees!!!


    Geniet er veel van,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's van jullie gezamelijke, Pieterpad wandelingen...en die in de mooie collages, geven zeker een heel goed beeld van alle prachtige plekjes waar jullie langs zijn gekomen...en zucht...hoe naar...onderweg steeds even een plaspauze...en natuurlijk lekker smikkelen, van zo te zien...steeds heerlijke dingen...ha,ha!

    Een fijne avond, en groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me voorstellen dat jullie veel zien ... en beleven.
    Succes met jullie met het verdere verloop van de tocht!
    Vele groeten, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er supermooi uit.
    En ik kan me indenken,hoe fijn zo'n wandeling is.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Hier wil ik ook nog wel eens lopen (eerst trainen..)

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige wandelingen maken jullie. Ik denk dat je wandelend het meeste ziet.
    En veel leuks beleven met elkaar.
    Veel succes op jullie pad.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Al vaak over gehoord de laatste tijd, het Pieterpad! Lijkt me wel heel erg mooi. Je hebt in ieder geval prachtige plekjes gezien en zo te zien ook aan de Limburgse vlaai gezeten ... die btw het lekkerst is van het hele land;)

    Wens je nog veel prachtige kilometers en plaatjes toe!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kom via via op jou blog het ziet er gezellig uit bij je ik ga je dan ook gelijk volgen. En knap hoor zulke fijne wandelingen mooie collage. Ik nodig je uit eens een kijkje op mijn blog te nemen.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om dit pad te lopen. Het ziet er erg mooi uit. Leuke foto's en verslag.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien