Orchideeënhoeve

Afgelopen zaterdag hadden we een familie reunië.
Met z'n allen hebben  we de orchideeënhoeve bezocht.

Ieder kon op eigen houtje door de tuinen wandelen.
Wat een prachtige bloemen 25.000 m2 tropenflora en fauna onder 1 dak.
Zoveel soorten orchideeën.
ik heb wat foto's gemaakt. Zijn ze niet prachtig??









Ook zijn we in de vlindertuin geweest.
De vlinders houden alleen erg van rondfladderenen zitten ho maar, maar ik heb er toch nog een paar kunnen fotograferen.
Manlief vond en dode vlinder (och )
die mochten we meenemen.







7 reacties:

  1. Wat lijkt mij dat mooi om door zo'n zee van bloemen te lopen! De vlinders zijn ook prachtig, je hebt er toch nog een aantal vast weten te leggen!

    Fijne avond en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn toch schoonheden die orchideeen. Ook mooie foto's genomen!
    En de vlinders zijn ook prachtig.
    En mochten jullie die bijzondere groene vlinder meenemen!
    Trouwens een leuk uitje voor zo'n familiedag!
    Fijne avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOH daar zijn wij ook een keer geweest met de kinderen in een vakantie wat is het daar mooi he. Je foto's zeggen genoeg prachtig hoor.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleuren,zeg.
    En de vlinders zijn ook al zo mooi.
    Een waar paradijs daar.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit bezoek moet wel de moeite waard geweest zijn en dan nog al die prachtige
    vlinders zien ... een mooie collage!
    Misschien kun je die speciale dode vlinder in zo'n kadertje steken en bewaren.
    Nog een fijne week, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige orchideeën! Je hebt het wel druk gehad lees ik allemaal!
    Gaaf hoor om te mogen zweefvliegen! Ik zie ze hier ook vaak in het dal.
    Doet me denken dat ik samen met Marcel in een Chesna vloog.

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een adres wat nog op mijn lijstje staat en als ik de foto's zie, dan weet ik ook weer waarom. Prachtige plek!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien