Zweefvliegen

2 jaar terug waren wij 30 jaar getrouwd, en kregen wij van onze kinderen een zweefvlucht aangeboden.
we moesten alleen zelf de datum regelen.
Na de eerste afspraak ging de vlucht niet door slecht weer !!!
dit hebben we diverse keren gehad.
Afgelopen zondag ging het bijna weer niet door, dit keer lag het niet aan het weer maar het zweefvliegtuig had tijdens het vervoer op de weg een ongelukje gehad.
Gelukkig voor ons kon de boel bijtijds gerepareerd worden en konden we dan toch echt heus onze vlucht maken.!!!!

 De cockpit
Uitleg over alle instrumenten
en dat ik achterin vooral nergens aan mag komen.
 De piloot een jonge knul 

Klaar om de lucht in te gaan?? 

video

4 reacties:

  1. Jij durft,zeg.
    Ik heb al meerdere malen in een gewoon vliegtuig gezeten,maar of ik dit durf ?
    Ik denk het niet.
    Dus,echt klasse hoor.
    Ik doe het je niet na.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beter laat dan nooit toch!
    Nou ik vind het trouwens best dapper hoor...weet niet of 'ik' dat wel zou durven...maar jullie hebben het toch maar 'mooi' gedaan!!!
    Het lijkt me zeker wel een belevenis, en...een mooie herinnering, voor later...

    Een fijne dag, en groetjes!
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helden! Ik zou het niet drurven!

    Groetjes,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel bijzonder kado. Ik zie ze hier heel vaak rondjes vliegen, maar of ik er in zou durven betwijfel ik. Er heeft er ooit één hier in een weiland een noodlanding gemaakt. Heel spectaculair natuurlijk, de hele buurt liep uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien