Blog





Ik ben al een tijdje aan het bloggen,
en dacht kom laat ik eens wat veranderingen aanbrengen.
Nieuwe Header nieuwe kleurtjes enz. enz.
Maar wat ik ook deed, ik kreeg het niet voor elkaar.
ik ben  ik weet niet hoe lang bezig geweest om het uit te puzzelen gekeken op de blog van Tanja
Tips en trucs.
Ik heb haar ook nog een mailtje gestuurd voor hulp,
(nogmaals dank Tanja)

Het zal wel een herfst dipje van mijn blog geweest zijn.

Heb een ander sjabloon genomen,
eerst dacht ik nou nu lukt het wel, maar toen waren er ineens heel veel dingen verdwenen.
Er konden bijvoorbeeld geen reacties meer geplaatst worden
Toen maar eens gezocht in mijn oude back ups
en daar 1 van daar gehaald.
wat het geweest is weet ik niet maar moet toch maar weer eens proberen om mijn blog een ander gezicht te geven.

Ik weet wel dat ik hier erg moe van wordt.






9 reacties:

  1. Als het langdurig niet lukt, dan word je daar wel een beetje moedeloos van! Hoop dat het de volgende keer flink meezit! Succes!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien lag het probleem helemaal niet bij jouw maar met Blogger of google Chrome.
    Verlies de moed niet en het komt goed!
    Nog een fijne avond, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, soms zit het niet mee. Maar de aanhouder wint. Dus hoop ik voor je dat je dat voor elkaar krijgt wat je voor ogen staat!
    Succes!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie weet lukt het deze week nog,Christien.
    Succes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik weet er alles van hoor!
    Heb ook wel eens s'nachts (ja ben altijd al een nacht mens geweest...ha,ha) vrolijk van plan geweest, om een hele nieuwe opzet te maken, maar van alles geprobeerd...en ook zelfs 'net als jij' alles ineens kwijt??? en na veel gedoe, en gefogel...gelukkig toch weer terug gekregen...maar iets nieuws...nee het lukt me nog steeds niet echt...zelfs de collage boven aan m'n blog lukt me niet (meer) om op de gewenste maat (kleiner) te krijgen!!!
    Ik heb het voorlopig maar op gegeven, en besloten te wachten, tot er eens een vriendin komt, die daar goed overweg mee kan...ha,ha!
    Maar ik vind jou blog...zo ook al heel mooi...en zou er maar 'echt niet' veel aan veranderen hoor!

    Een fijne dag, en groetjes!
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je heel veel succes!
    Dat bloggen valt af en toe niet mee!:)



    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, ik zie spontaan stoom uit je oren komen ;-)
    Soms kun je echt uren-dagen zitten klooien met iets en soms lukt alles in 1 keer, of het kwartje valt meteen qua doorhebben hoe het moet.... bij mij tenminste.
    Meestal geef ik het op (niet heus) ... en probeer iets totaal nieuws om dan terug te komen op het vorige dat dan weer makkelijk lijkt.
    Snap je wat ik bedoel? Sorry, ben een beetje een chaoot;-) Maar in the end lukt het wel hoor ... vreest niet;-)

    Fijn weekend en succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gewoon dom doorgaan. Op een dag wordt je er handig in en wordt het een eitje om bij te houden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien