Blog (3)

Zoals ik al schreef in mijn vorige post wil ik graag een aantal blogs in het zonnetje zetten. 
De volgende blog is van Tanja.
Van Tanja heb ik heel veel geleerd over mijn blog, ik ben er nog lang niet, maar op haar blog Tips en Trucs kan je alles lezen over hoe je blog precies werkt.En mocht je er dan nog niet uitkomen....... mij heeft ze steeds geweldig geholpen.Echt de moeite waard om te kijken.
Op haar blog Homemade Moments laat ze je de mooiste foto's zien prachtige momenten van stukjes uit haar leven, en laat ze je genieten van de mooiste woorden die je diep kunnen raken.
En zoals ze zelf zegt "Het zijn altijd mijn Homemade Moments"
Dank je wel lieve Tanja voor wat alles waar je ons van mee laat genieten.




**************************************************


De volgende blog is van Pietrik 

Van de Blog Blomke en Wenje 

Blomke en Wenje is de Fries benaming voor "met bloemen en wonen bezig zijn"
En dat kom je overal in haar blog tegen.
Mooie foto's,
 leuke tips voor Brocante shops
Inspiratie voor wonen.


Ze heeft een passie voor tuinieren, bloemschikken en het stylen van haar huis.

Ik volg haar op Pinterest wat ik heel erg inspirerend vind.

Ik zou zeggen neem snel een kijkje bij de blog van Pietrik

Dankjewel Lieve Pietrik voor alles wat je ons meegeeft.








5 reacties:

  1. Wat lief dat je Tanja en Pietrik in het zonnetje zet. Tanja's tips gebruik ik ook graag als ik er niet uit kom, het is een naslagwerk waar veel blogsters gebruik van maken denk ik.

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Christien, wat lief van je om nog wel beide blogs in het zonnetje te zetten. Dank je wel daarvoor.
    En het is leuk om te lezen dat ook mijn Tips en Trucs gebruikt worden door de bloggers.

    Fijn weekend verder en nogmaals bedankt
    Liefs
    Tanja



    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Christien,

    Wat een lief stukje!!! Dank je wel daarvoor!

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. War lief gedaan, het zijn zeker mooie blogs!!
    Fijne zondag en een lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, en lief dat je deze blogs eens extra in het zonnetje wilde zetten!...ga gauw even bij ze kijken hoor!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien