Bloggen (2)

Ik weet niet hoe lang ik mijn blog al heb, maar sinds ik dit ontdekt hebheb ik er een nieuwe hobby bij.
Soms zet ik er wat op en  is mijn enthousiasme groot maar het komt ook voor dat ik alleen andere blogs lees.
Ik lees ze met veel plezier heb er bewondering  en respect voor .Ik haal er veel inspiratie uit.Vroeger had je penfriends dit lijkt er een beetje op.
Een aantal blogs wil ik graag even in het zonnetje zetten.

**************************************
Zij woont met haar gezin al 7 jaar in Noorwegen, en wonen op een kleine boerderij uit 1937.Zij laat ons meegenieten van haar belevenissen, haar hobby's maar vooral ook van Noorwegen een prachtig land.Iedere keer weer als Juliette op stap gaat en haar camera meeneemt geniet ik weer van dit prachtige land.
Dank je wel Juliette voor al dat moois wat je je lezers van je blog geeft.
Vintage Farm Norway (Kilk hier voor een kijkje op haar blog)********************************************

3 reacties:

  1. Wat een leuk idee om verschillende blogs in het zonnetje te zetten.
    Fijn weekend Christien.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,als we naar het blog van Juliëtte gaan,wanen we ons ook
    even in Noorwegen.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, wat lief van je!! Natuurlijk vind ik dat goed hoor!!
    Ik wens je een heel fijn weekend verder!
    En bedankt voor je lieve woorden over mijn blog!!

    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien