Bloggen

Ik weet niet hoe lang ik mijn blog al heb, maar sinds ik dit ontdekt hebheb ik er een nieuwe hobby bij.
Soms zet ik er wat op en  is mijn enthousiasme groot maar het komt ook voor dat ik alleen andere blogs lees.
Ik lees ze met veel plezier heb er bewondering  en respect voor .Ik haal er veel inspiratie uit.Vroeger had je penfriends dit lijkt er een beetje op.
Een aantal blogs wil ik graag even in het zonnetje zetten.
************************************************************Allereerst 24Homes van  Claire en KarinJoan 
2 creatieve meiden en vriendinnen met een hart voor wonen en inrichting.Verder helpen ze met hun stichting ouders en kinderen in derde wereld landen hun levensstandaard te verbeteren, met respect voor mens, dier en milieu.
Ik vindt het echt geweldig hoe zij met hun team hier zich volledig voor inzetten.


24Homes (klik) voor een kijkje op hun website.


***************************************************


En dan Bizzy@home toen ik nog geen blog had en wel mijn webwinkel,kwam ik door de naam Bizzy toevallig op de blog van Renny terecht.Destijds had ik een webwinkel genaamd BizzyChrissy  Ik begon haar blog te lezen en zo raakte ik ge├»nspireerd om zelf een blog te beginnen.Haar blog gaat over Brocante, het buitenleven, challenges, gedichten en nog veel meer.Echt de moeite waard om eens een kijkje bij haar te nemen.


Bizzyathome (Klik hier voor een kijkje op haar blog)
******************************************** 
 Volgende keer nog een paar blogs die ook in het zonnetje gezet mogen worden.

4 reacties:

  1. Wat lief dat je een aantal blogs in het zonnetje zet! 24Homes ken ik niet, maar bij Renny ben ik 'vaste klant', ik snap je keus dus ook helemaal ;)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk,dat je andere blogs even in het zonnetje zet.
    Op deze manier leer je nog andere bloggers
    kennen,die je nog niet volgt.
    Mijn dank is groot.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat ik in het zonnetje wordt gezet door jou. Ik kan je vertellen dat ik dat letterlijk en figuurlijk heel goed kan gebruiken momenteel, in het zonnetje..bedankt!
    Ik ga je gelijk volgen, ik kan me herinneren dat ik je webwinkel wel gelinkt heb inderdaad. Maar dit had ik even gemist.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook een volger van 24Homes, en het is inderdaad heel knap wat ze doen. Twee talentvolle dames.

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien