caravankrukje

Toe we afgelopen zomer op vakantie met de caravan ergens langs de kant van de weg op een parkeerplaats koffie hebben gedronken  zijn we het opstapje van de caravan vergeten.
Tja en dan zit je zonder en soms is dat heel lastig als je een erg hoge stap moet maken.
op de terugreis vonden we een houten krukje bij het afval en voor zo lang de vakantie duurde kon dat best.
Thuis gekomen dacht mijn man ik maak zelf een krukje van steigerhout.
3 pogingen later had hij het beste krukje.

met als voordeel dat ik er nu 1 voor buiten heb en 1 voor in de badkamer. 

lekker fleurig in dit hoekje en als we in bad gaan kan er een wijntje op en boek .

voor nog meer Fleur en Kleur
klik op 



7 reacties:

  1. Ideaal, zo'n handige man! Ben trouwens wel benieuwd waar het krukje terecht is gekomen, dat jullie toen hebben laten staan ;)!

    Een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het krukje is in Slowakije gebleven, op de plek waar we koffie dronken waren 2 mannen aan het schilderen. misschien hebben zij het gevonden en meegenomen. !!

      Verwijderen
  2. Ciao!Ma lo sai che ho anch'io uno sgabellino così!Me lo fece mio padre anni fà!Per me è tanto caro!Carino anche il tuo bagno!Ho visto che sei anche su Pinterest,allora sono diventata tua follower,ci sono anch'io!Baci,Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk gemaakt, Christien! Een heel gezellig hoekje zo op de badkamer! En inderdaad heel handig voor je wijntje.....geniet ervan!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heeft je man weer prachtig gemaakt!!
    Puur genieten , met een wijntje in bad!
    Jammer dat ik geen bad heb :(

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien