Herfstblues

Het is even een tijdje stil geweest.
Bloggen is erg leuk maar ik kwam er gewoon niet aan toe.
Hoofd vol, een lijf dat niet wil, omgeving die niet meewerkt, (of ligt dat aan mij?) :)
Voorlopig ga ik dus eerst even alles weer bijwerken.
Lekker even alles lezen van iedereen, want heus ik ben jullie niet vergeten.


Om je hoofd leeg te maken is het altijd heerlijk om even te wandelen.
Ik woon in een dorp en een rondje lopen van 5 km is hier makkelijk te doen.
Lopen jullie even mee??.








11 reacties:

  1. Lekkere wandeling Christien, je hoofd weer leeg? Ik zie dat de zon schijnt bij jou dus het komt weer helemaal goed vandaag.

    Ach weetje, bloggen mag hoor het moet nooit moeten worden, want dan zijn de posten die geplaatst worden niet meer 'echt'.

    Maak er een mooie dag van en pas goed op jezelf.

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een herfstwandeling heb jij gemaakt en dan heerlijk nagenieten met een warme kop koffie van de mooie foto's!
    Nog een fijne dag, groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pfff....5 km.......??? Nu ja.....ga mijn best doen,.....sjok, sjok.......maar mooi is het hier inderdaad bij je wel........genieten hoor. Oh en die koeien........lief!........sjok, sjok.....ben blij als de tocht erop zit.......

    Toch lief dat ik even mee mocht

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om zo te wandelen. Ik doe het ook graag. Je komt altijd weer anders thuis.
    Je moet op je eigen tempo bloggen hoor! Het is van jezelf en je moet er zelf plezier aan hebben, en als het je teveel is, moet je er geen moeten van maken.
    En als je lijf niet mee wil, gaat alles moeilijker.
    Pas goed op jezelf!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n wandeling had ik net even nodig, dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke Hollandse plaatjes, dat doet altijd goed!

    Ik wens je een fijne avond, gezellig dat je er weer bent! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke wandeling...o zo belangrijk...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was even leuk,om met je mee te lopen.
    Echt genieten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie wandeling!!
    Groet,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heerlijke wandeling, Christien! Dat doet altijd goed om even lekker buiten te vertoeven....goed voor lichaam en geest!
    Fijne avond en liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doe maar lekker rustig aan, soms heb je dat gewoon even...
    Prachtige foto's van je wandeling!

    Fijne dag

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien