Kerstversieringen

Wat kunnen we met z'n allen toch genieten van het optuigen van de kerstboom.
sinds een aantal jaren hebben wij een kunstboom, eindelijk af van dat gezoek naar de mooiste boom.
Onze boom is zilver en wit in de kamer.



 Voor het raam in de kamer een tak die ik ieder jaar weer gebruik lampjes er in versiering eraan
en wat staat dat gezellig.



En natuurlijk mag de ster niet ontbreken het zachte licht de weerkaatsing in het raam ik kan daar zo van genieten.
van de week hoorde ik op tv iemand zeggen 
heb jij je GM etje vandaag al gehad?
GM = geluksmoment
Elke dag minimaal 1 GM 
vandaag is dat deze ster en de betekenis ervan.


Fijne dagen voor iedereen !!
geen stress maar gewoon genieten.
Lieve groet van
Christien

10 reacties:

  1. Ciao Christien!Bello il tuo albero e le tue decorazioni!Baci,Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je boom is mooi zo, gezellig die tak voor het raam.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi,zeg.
    En de ster is ook al zo prachtig.
    Ja,ik ben ook aan het versieren geweest.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoor je boom...en die hangende tak met lichtjes en kerst versiering erin...gaaf hoor!
    En dan de Kerstster...ja die spreekt voor zich...en die extra betekenis...maakt hem nog meer bijzonder! een echt GM'tje hoor!

    Fijne avond, en groetjes!
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pracht van een boom en nu veel genieten van de kerst versiering,
    want het is weer voorbij zonder het te beseffen. Liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige boom en ook je ster is super mooi.....geniet er maar lekker van ...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor en een kunstboom heeft inderdaad zijn voordelen: het model is altijd goed en je hebt er geen onderlinge stress van. Ik vind het een plaatje, ook de andere kerstversieringen zijn mooi!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Wat een prachtige boom! Helemaal in de kleuren die ik ook heel mooi vind.
    Geniet!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb ook een ster voor het raam staan. Vind ik veel mooier dan al die kerstspullen. Maar ja, je weet het, we wonen hier niet alleen. Dus toch maar een boompje zoeken. Gezellig bij je! Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je boom is prachtig!!
    Ik heb hier ook twee sterren hangen!
    Het hoort er echt bij met Kerst!
    Lekker genieten!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien