Een bijzondere wereld.





Ik vindt het zo bijzonder dat bloggen  zoveel prachtige dingen teweeg kan brengen.
Er wordt zo veel gegeven aan anderen door alleen maar te bloggen en anderen een kijkje in ons leven te geven.
Ik kan ook zo genieten van de vele blogs die ik lees, soms met een traan en soms met een lach.
De blogs waar je inspiratie van krijgt, en de blogs waar je met anderen meeleeft.

En wie heeft ooit verzonnen om een Give Away te bedenken?
Om zomaar van iemand een prachtig met liefde handgemaakte kado's te krijgen.
Het plezier wat men erin heeft om het te maken in te pakken en te versturen, en dan reist zo's pakje naar iemand die je waarschijnlijk nog nooit hebt ontmoet en maakt jou pakje open en is daar heel blij mee, en deelt dit dan ook nog eens met anderen.
Dank jullie wel lieve medeblogsters voor al dit moois

Lieve groet van Christien

11 reacties:

  1. Een jaar geleden was dit nog allemaal vreemd voor me, maar het is zoals je zegt een fantastische, bijzondere wereld! Ik blijf er ook van genieten omdat alles zo spontaan en lief is!
    Nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat wij daar deelgenoot van uit mogen maken hè? Ik blog al ruim drie jaar maar ik blijf mij er over verwonderen hoe prettig het is om in dit wereldje te zijn. Ook in het echt zijn blogsters allemaal zo lief! Ik ben degene die hier ooit de eerste stap in heeft gezet hoe dan ook enorm dankbaar!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geschreven Chrissy.
    Het is en blijft bijzonder,de blogwereld.
    Zeker weten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is gewoon een deel van je leven geworden het bloggen, nu ook weer met ziektes en overlijden. Dan leef je gewoon met die mensen mee en denk je aan ze, terwijl je ze eigenlijk niet kent. Ja, dat bloggen is toch wel heel speciaal! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja leuk he??? bloggen !!...en inderdaad heel bijzonder ook.....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sluit me helemaal bij je aan!
    Een bijzondere en warme wereld, die ik voor geen goud had willen
    missen.


    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een wondere wereld:) maar wat zijn de reacties leuk en wat genieten we bij en van elkaar...
    En ja wie een give-away bedacht heeft...en we nemen het ook allemaal over.
    geniet er maar lekker van.

    Een lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cristien al mio blog di Natale:fiocchidinatale.blogspot.it,c'è una sorpresa per te!Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja door het bloggen ben ook 'ik'...in een nieuwe wereld binnen gestapt...het is er gezellig, warm...en liefdevol!
    Je wordt er geinspireerd door het mogen binnen kijken in elkaars leuke, gezellige huizen...en voelt je daar ook 'zo' welkom!
    Je doet er vele tips op om je eigen huisje ook weer gezelliger te maken!
    Je mag mee genieten van elkaars mooie waardevolle momenten in het leven!
    Het helpt je als je je alleen voelt1
    En je voelt je gesteund en gedragen in moeilijke tijden!
    De Give aways zijn heel byzonder...zowel om weg te kunnen/mogen geven...als te mogen ontvangen!
    Ja wie het heeft bedacht...geen idee...maar ze zijn een onderdeel van wat bloggen met lieve mede blogsters...zo heel erg leuk en speciaal maakt!

    Een fijne dag, en lieve groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben toevallig op je blog terecht gekomen maar ga zeker nog vaak terug keren...
    Liefs en tot gauw...
    Antonella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een fijn en warm wereldje en het verveelt nooit, zo bijzonder.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien