Terug van weggeweest

Het is alweer even geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst, Ik heb wel  al jullie berichten gelezen,
en soms ook een reactie achtergelaten.
Ik moet wel zeggen dat ik het heel fijn vind om al jullie blogs te lezen.
Zoveel verschillende blogs en allemaal even enthousiast  en allemaal bijzonder.
graag wil ik jullie allemaal bedanken voor nu en voor wat er allemaal nog gaat komen.
Bovenstaande luik is nog een restant uit mijn webwinkel, In  de krant die wij lezen staan op zaterdag leuke dingen om te maken, en mijn man vindt het leuk om te doen.

Dit luik stond er 2 jaar terug in gemaakt van steigerpanken
ik verplaats hem nogal eens dan weer staat hij in de gang dan in de kamer of keuken en soms in de slaapkamer.
als ik hem zat ben dan verdwijnt hij naar de rommelkamer en komt weer tevoorschijn als ik hem bijna ben vergeten.
Ik wens iedereen een fijn weekend


Lieve groet Christien

7 reacties:

  1. Mooi gemaakt door je man met de harten er in!
    Fijn dat je hem regelmatig verhuisd.
    Geniet van het weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent,Christien.
    En wat een mooi luik is dat.
    Ook al door de mooie vormgegeven hartjes.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug;-)

    Jij ook een heel fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi luik Christien en ideaal dat je in de krant inspiratie op kunt doen!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat je weer in blogland bent, Christien! En leuk dat je meedoet met mijn give-away!
    Prachtig luik!
    Fijn weekend!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi luik, knap werk van je man!

    Ps: je blog is heel breed in mijn scherm, klopt dat? Onderin zit een scrollbalkje om naar rechts te gaan, zie dus nu de helft van je blog?
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig dat je er weer bent! Handig, zo'n creatieve man...het luik is erg mooi!

    Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien