Herfst


Ik kan zo genieten van alle seizoenen,
de herfst met al facetten daarvan.

Heerlijk als ik in  bed lig en de regen tikt op mijn zolderraam
(klinkt als een oud liedje :) ) 
vroeg donker en dan lekker de gordijnen dicht kaarsjes aan de kachel met zijn heerlijk brandend houtvuurtje.
of de zon die toch ook zo heerlijk kan schijnen ik zoek dan een plekje in de kamer om heerlijk een beetje te niksen en gewoon van de warmte van de zon te genieten.
En dan die prachtige kleuren buiten, zo lekker om in de natuur te wandelen.
In deze periode is het ook heerlijk om te knutselen.
Dit plaatje vond ik op pinterest,
geweldige ideeën doe je daar op.
simpel maar o zo mooi

Een fijne dag
Lieve groet van Christien

7 reacties:

  1. Die is ook leuk! Moet ik even onthouden!

    Fijne dag nog

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het ook al gezien op Pinterest! Eenvoud siert!
    fijne avond!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad,wat een leuk idee.
    Ja,ik kan ook zo genieten van alle seizoenen.
    Sommige vinden het erg,als de dagen zo kort zijn,maar
    ik vind die lange avonden juist erg gezellig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat staat inderdaad erg sfeervol, terwijl het ook heel simpel is.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hé, inspiratie opdoen op pinterest. Mooi plaatje. Ik zie dat je ook op fb zit, ga je even aanklikken...
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I will probably be back again to browse more, many thanks for the data.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve leuke berichtje, ik wens je een fijne dag.
Lieve groet van Christien